Blir så trött...

image170

På mig själv!!! Jättearg
Jag har ju så jäkla bråttom jämt... Förlåt!!!  Generad
Fick ett bryt här efter att ha skickat ett sms...
Att jag ALDRIG lär mig, för med DIG brukar det alltid finnas en naturlig förklaring... Så även denna gång...
Jag är bara så skiträdd att jag inte ska få höra av DIG mer...
Tycker om DIG hur mycket som helst!!!

Annars så har jag ikväll varit ute på en dryg timmas promenad...
Har duschat, tittat på Idol och bara vilat i hemmets lugna vrå...
Men imorron mina vänner...
Är det först en fotbollsträning, men sen blir det partaj!!! Två Backar Läsk kommer till stan, gissa vilka som kommer stå längst framme vid scenen och röja loss??!!!
Rätt!!! - Evis och jag!!! Mycket glad
Få se om vi kanske kan få nåt sällskap också!!! Vore ju inte dumt!!! Glad med tungan ute


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0