Den som tar ett hjärta...

image166

borde veta vad som sker...
Du som tog mitt hjärta
Ge tillbaks det helt och rent
För jag hatar att jag älskar DIG så att jag nästan kvävs...

Bra text där av Patrik Isaksson...
Det är stora ord, men stämmer så bra!!!
Jag kan inte säga att jag älskar, men det är stora känslor jag hyser för DIG!!!
Förvirrad...
Det är bara förnamnet, för jag vet ju INGENTING om var DU står...
Det verkar ju ändå som att jag betyder nåt för DIG eftersom DU hör av DIG för att kolla hur jag mår o s v...
Eller så inbillar jag mig bara, för att jag vägrar släppa taget om DIG...???!!!
Hur ska jag någonsin få veta då... Jag måste väl fråga, men jag vågar inte... Jag är så rädd för svaret... Att det inte blir som jag vill...


Har varit och tränat Fotboll idag igen...
Rackarns vad roligt det är!!!
Individuell teknikträning stod på schemat och som jag gruvat mig, för något tekniskt underverk det är jag inte!!!
Men det gick bra!!! Det finns hopp för Ullis också, det finns en möjlighet att det går att lära gamla hundar att sitta... Mycket glad

Nu blire sängen i alla fall...
Ny arbetsdag imorron!!!

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0