Dra mig baklänges!!!

image166

VILKET DRAG DET VAR IGÅR!!!
Grabbar, ni är ju helt underbara!!! Mycket glad Det var längesen jag hade så kul på krogen här!!!
Gå in på Två Backar Läsk's hemsida på http://www.tvabackarlask.se/ så förstår ni varför!!! Ler
TUSEN TACK FÖR EN FANTASTISK KVÄLL TJEJER!!! DET VAR INGET DÅLIGT DRAG HÄR HEMMA INNAN HELLER!!! Ler

Inte blev ju kvällen sämre heller när jag fick sms från DIG och senare fick prata med DIG på telefon!!!
Jag står för vartenda ord jag sa!!! Det var så skönt att få säga allt till DIG!!!
Hoppas verkligen att DU inte försvinner ifrån mig nu, men det tror jag inte eftersom DU hörde av dig imorse också...
Jag vill att DU ska veta att jag bryr mig grymt mycket om DIG och tvivla aldrig på det!!!
DU är ju en helt underbar kille!!!
Förstår att DU inte har det lätt just nu!!! Önskar att DU ville dela det med mig...
JAG TYCKER OM DIG HUR MYCKET SOM HELST, MATTIAS!!! HOPPAS ATT DU VET DET NU!!!
DU anar inte hur glad jag blir när DU hör av dig!!! Rött hjärta
Jag kan göra vad som helst för DIG!!!


Idag har jag varit och tränat fotboll... Gick rätt skapligt ändå med tanke på att jag inte var så där jättepigg... Ler
Har rätt ont i bröstkorgen efter vurpan på gårdagens träning... Men förhoppningsvis så går d väl över...
Efter träningen åkte ja hem till mor & far Rött hjärta med present till pappsen på farsdag och fick lite smörgåstårta!!! MUMS!!! Ler
Har nyss satt i mig mat för en karl, ett Supermeal!!! Å gott!!!

Happ, så har den helgen gått också då...
Imorrn är det jobb som gäller igen...
Nu blir det soffläge för resten av denna söndagkväll i alla fall...

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0