Fredagkväll!!!

image183

Igen!!! Sååå jäkla skönt!!! Ler
Hade en tanke på att gå på bandy ikväll, men jag struntar i det... Jag färgar mitt nyklippta hår istället och tittar på Idol... Mycket bättre det!!! Mycket glad

Tänker på DIG hela tiden och undrar hur DU har det...?!
Längtar tills jag får krama DIG!!! Undrar om jag får det...?!! Fundering
När vi träffas nästa gång så ska jag göra som jag tänkt hela tiden... Jag ska kasta mig över DIG med en kram så fort jag ser dig!!! Tror att DU behöver det också...??!!
Ångrar som fan att jag inte gjort det tidigare!!! Fattar inte varför jag är så tafatt...???!!!Ler

Imorron blir det julmarknad...
Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda...
Men det känns som att det kommer att bli en toklugn helg faktiskt... Ler

Näh, nu ska ja blanda lite färg!!! Mycket glad

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0