Fys-träning...

image173

Stod på schemat idag, liksom varje onsdag...
Denna onsdag skulle vi ha stavar med oss också... Tyckte det lät läckert, för jag vet ju att nån annan brukar köra sån träning... Glad med tungan ute
Å mina vänner...
DET VAR LÄCKERT OCKSÅ!!! Mycket glad
Jobbigt men grymt roligt!!! Vi har sprungit som tokar upp och ner i grusgropen i Mohed...  Gav värsta adrenalinkicken ju!!! Ler
Bäst av allt på hela kvällen var Emelies kommentar; "Ullis! Nu skulle HAN se dig!!! Glad med tungan ute
Och jag kan inte annat än hålla med!!! Jag tänkte på DIG hela tiden, det är faktiskt DU som driver på mig fast DU inte vet om det själv!!!
TACK FÖR HJÄLPEN!!!
Blinkning
Jag har skickat ett sms nu för att berätta...
Jag väntar på svar...
Hoppas verkligen att DU har det bra!!! Det verkar så i alla fall av det jag sett och läst!!!

Ringde till butiken om telefonen idag också...
De hade ingen...
Och den gick inte att beställa... Förvirrad
Paniken började sprida sig i kroppen, fan ska jag bli utan telefon nu!!!???
MEN...
Det löste sig, för det fanns en i en annan butik i samma kedja nån annanstans i Sverige!!! Mycket glad
Hoppas den kommer imorron!!!

Nu ska jag njuta av träningen, lägga mig i soffan och vänta på sms-svar medan jag tittar på Grey's!!!

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0