Great!!!

image171

Lördagmorron...
Jag vaknade vid 8-tiden...
Somnade om och steg upp strax före 11... Mycket glad SOVMORRON!!! Så skönt!!!
Nu är det frukost som gäller...
13:00 börjar fotbollsträningen...
Jag är hemma tillbaka strax efter 15:00 och då står duschen och matlagning på schemat...
Vid matlagning är det tillåtet med matlagningsöl, behovet kommer också att finnas där jag lovar!!! Mycket glad
Ja och sen så är festen i full gång skulle jag tro!!! Fest (Jag vet egentligen... Blinkning)
Får se om det kanske är några brudar från träningen som vill hänga på, jag ska höra efter!!!
Hur än det blir så kommer det att bli tokbra!!!
Tyvärr blir det inget besök av det motsatta könet Ledsen, han hade lite andra grejer på gång... En resa på måndagmorron som kräver uppmärksamhet!!!
Hoppas det går bra för er!!! Men det blir säkert superbra, för det verkar vara grymt bra planerat!!!
Tycker DU är grymt duktig!!! Blinkning

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0