HEJA SVERIGE!!!

image182

Vad säger man...???!!!
Rött hjärtaMarcus Allbäck Rött hjärta
Sverige spelar EM i Schweiz/Österrike i sommar...!!!
Det skulle vara grymt läckert att vara på plats!!! Mycket glad

Har ju varit och tränat själv också...
Innan matchen...
Löpning & spänst på schemat...
Började med en löprunda på ca 45 min som uppvärmning och sen ungefär lika lång tid för spänstträning, som innehöll bl a DINA hinkhopp!!! Jag har kört dem!!! Mycket glad
Det är ju läckert alltså!!!Blinkning

Blev tvungen att skicka sms för att berätta om min träning...
Tror minsann att det var nån som jäste lite på det... Blinkning
Jag fick faktiskt en inbjudan till att komma och träna...
Glad med tungan ute
Ska tänka på saken!!! Mycket glad


Nu skall jag njuta av kvällens seger och Mackans underbara mål!!!!
Åsså kontakten med DIG givetvis!!! Blinkning

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0