High on training!!!

image176

Ja ni, det är faktiskt så!!!
Fyspass idag igen och jag blir fan hög!!!
Jag är så jäkla trött, svetten fullkomligt sprutar... Men det är så himla läckert!!! Mycket glad
Grymt skönt efteråt!!!
Och ni vet ju vad som driver mig...!!! Glad med tungan ute

Gårdagkvällen blev mycket lyckad!!!
Men den har kunnat sluta i fiasko, för med 10 minuter kvar till matchstart så fick digitalboxen för sig att den skulle sluta fungera...
Som tur var fanns ju en datatekniker på plats och kunde fixa festen...
Vi missade bara de första 10 minutrarna...
Besvikelsen för min egen del är ju total då Allbäck inte fanns med från start!!!
DET ÄR FÖR DÅLIGT, LAGERBÄCK!!! Jättearg

Söndagkväll igen nu då...
Jobba imorron...
Sms ikväll kanske...???!!! Blinkning

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0