Intervall...


... träning har vi kört idag!!!
Jobbigt, men grymt skönt efteråt!!!
De är inte att leka med de där skidåkarna inte... Blinkning
Men det är ju inte utan att jag läskar mig när jag kör på, för jag vet ju att det finns någon som brukar köra samma träningar själv ibland... Glad med tungan ute

För övrigt händer det inte mycket... 
Mina känslor ligger också i intervallträning verkar det som...
VILL JU ATT DET SKA HÄNDA NÅT!!!
Jag får väl skylla mig själv i och för sig när jag inte tar tag i saken själv, för jag kan ju inte bara gå och vänta på att DU ska höra av dig...
Men jag är så jäkla rädd att DU inte ska svara...
Jag hoppas verkligen att DU är så pass mycket man att DU säger till när du inte vill veta av mig längre, så att DU inte bara struntar i mig...

image169


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0