Lördagmorron!!!

image185

Vaknar och är pigg!!!
Tittar ut genom fönstret...
Solen skiner, det ser kallt ut... Rimfrost på bilen och på hustaken...
Det ser helt underbart ut!!!

Har nyss klämt i mig frukost bestående av;
  • Fil mä banan & flingor
  • Ägg & kaviar
  • Juice (multivitamiin)
  • Mixkaka mä ost & skinka
  • Åsså ett stort glas kaffe mä mjölk

Grymt gott!!! Mycket glad
Medan jag åt frukost tittade jag på tv...
Världscupskidåkning för damer från Beitostölen... Glad med tungan ute
Alltså, det ser ju grymt roligt ut!!! Måste nog damma av mina skidor jag med och börja åka!!!
Träning skulle jag ju få, så vad väntar jag på...???!!! Blinkning

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det av till vår julmarknad...

Tjingeling!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0