SNÖ!!!

image191

Äntligen!!!
Den fullkomligt vräker ner och har så gjort hela dan!!! Mycket glad
Härligt!!!
Kanske kan få prova skidorna redan i helgen... Glad med tungan ute

Skulle kunna säga att jag gjort en godkänd besiktning i veckan...
Tandis utan anmärkning igår...!!! Mycket glad
Företagshälsan utan anmärkning och med perfekta värden ida...!!! Mycket glad
Är så nöjd!!!

Ännu nöjdare nu, när jag ÄNTLIGEN städat (faktiskt knäskurat badrumsgolvet...) och fått upp lite stakar och stjärnor i fönstren...
MYSIGT!!!
Väntar med tomtegardinerna tills imorrn... Måste ju stryka och det orkar jag inte nu... Ler

Till DIG säger jag; LYCKA TILL I HELGEN!!! JAG HÅLLER TUMMARNA FÖR ER!!! Blinkning

Nu blire en dusch och sen hopp i säng!!!
Full fart mot helgen!!!

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0