Söndag...

image164

Och Ullis har haft en toklugn helg!!! Skönt som bara den efter förra helgens jätteskiva!!! Ler
Den började redan i fredags, för jag var helledig... Röjde undan lite sommarkläder så nu kommer jag in i garderoben igen och har lite överblick över kläderna!!!
Igår var jag till Rosa och Stefan på dubbelkalas, de fyller ju år samma dag!!! Blev bjuden på både öl, vin, cider och likör m m... MEN ULLIS TACKADE NEJ!!! Förvånad
Jag åkte hem och drack Pepsi Max och spelade Bingolotto istället... Mycket glad
Det känns skönt nu skall jag säga!!!
Om mindre än två timmar ska jag vara på fotbollsträning!!! Glad med tungan ute Det ska blir riktigt kul!!!

Jag funderar rätt mycket efter förra helgen, eftersom det inte riktigt blev som JAG tänkt mig...
Har ett sms som jag hade tänkt skicka för att berätta hur jag känner...
Men tur att jag inte hann göra det, för i fredags fick jag ett sms ifrån HAN som inte var särskilt muntert...
HAN berättade om hur det såg ut därhemma efter helgens övningar och HAN var grymt lessen och besviken, så jag hade inte Rött hjärta att skicka det jag skrivit...
MEN, HAN kan inte vara sur eller förbannad på mig!!! För jag ställde minsann upp för HAN så mycket jag kunde och att sen HAN inte har vett att uppfatta det är ju en annan sak!!!
Så, nu har jag ett nytt sms som jag skall skicka... Men jag väntar tills efter träningen så att jag inte väcker HAN med mina ord!!!
Varför bryr jag mig om det egentligen, när HAN betedde sig som HAN gjorde mot mig...???!!!
Ja, säg det!!! Jag tycker ju om HAN!!! Vill att HAN ska förstå det också!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0