Veckans värsta dag...

image172

Är tisdag tycker jag...
Och äntligen är snart den här tisdagen till ända också...
Måste berätta om min dag på jobbet...
Det ringde en jä-a surkärring som skällde värre än en jag vet inte vad... Hon var så arg, så arg och svor som en borstbindare... Jag försökte förklara att det bara var ett missförstånd som inträffat och att jag skulle ordna till det hela... Men hon var omöjlig!!! Hon avslutade med att kalla mig för smällfitta och sen kastade hon på luren...
Är det någon som vet vad en smällfitta är??!!! Trevlig kärring!!! Jättearg

Efter jobbet åkte jag hem till mamma och pappa Rött hjärta, för pappa har hjälpt mig med vinterdäcken...
Nu sitter de på så nu är det bara att åka... Hör av DIG bara så åker jag direkt!!! Blinkning
Imorron får jag hämta ut en ny telefon också... ÄNTLIGEN!!! Mycket glad

ANNARS SÅ BARA TÄNKER JAG PÅ DIG HELA TIDEN!!! Glad med tungan ute


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0