Vill ha...


snö... NUUUUUUU!!!! Mycket glad

Det är ju så jäkla mörkt ute... Hela dagarna... Usch!!! Blir ju så trött!!! Sömnig
Sen behöver jag ju snö för att kunna tjuvträna lite skidåkning också... Kan ju inte komma till proffsen utan att ha provkört ett endaste dugg... Blinkning

Vilodag idag... Inför det som komma skall imorron igen... FYSTRÄNING på schemat!!! Glad med tungan ute
Har egenhändigt tillagat en skinksallad ikväll... Innehållande bl a mina nya favoriter; Bulgur och Kidneybönor!!! Det kunde ni aldrig tänka er va?! Mycket glad Och naturligtvis inte utan min gamla favorit; Fetaost!!! Görgott var det!!!
Mätt och belåten nu kan ni tro!!!
Så det blir kaffe och pepparkaka nu...
Åsså soffan å längta lite...!!! Blinkning

Har sett bilder på DIG idag igen...!!!
FAN, VA LÄCKER DU ÄR!!! Glad med tungan ute

DU!!! Jag har upptäckt att vi har en del saker gemensamt DU och jag... Ska minsann berätta för DIG vid tillfälle...!!!
Ler

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0