Åh, kära nån!!!

image139

Det skulle Nalle Puhs kompis Nasse sagt i mitt läge!!!
Trodde verkligen inte att det var så illa... Att jag inte var mera värd...
Har ikväll fått höra från en person som under många år stått mig mycket, mycket nära att det jag gjort inte har varit mycket värt!!!
Men för mig är det huvudsaken att jag vet att de personer som detta handlar om bryr sig VÄLDIGT mycket om vad jag gjort för dem!!!
Trots det...
Hur besviken kan man bli på en skala...??!! En och annan tår har fällts kan jag säga!!!
Fy fan!!! Tur att jag lärt mig vara stark!!! Vilket egentligen var felet ikväll... Att jag sa just det...
Alla är inte det, fick jag slängt i ansiktet... Det vet väl jag!!! Men man kan ju lära sig... Det har ju för tusan jag gjort!!!

Vidare så har jag en "vän"...
Som säger att han "brutit upp med sitt ex"...
Han har mått rätt dåligt en tid för att de gjort slut och inte ska träffas mer, han har kommit krypande till mig för att få stöd o s v...
Sen får jag höra att de fortfarande träffas!!! Han och jag kunde under tiden de var tillsammans inte ha någon form av kontakt p g a att hon var svartsjuk... Vi skulle som sagt vara vänner, men det funkade bara på hans villkor när hon var borta e t c...
Det orkar jag inte med!!!
Ska man vara vänner så ska det väl vara på samma villkor, eller har jag fel...??!!
Jag ställer inte upp en sekund till!!! DU har "lurat" mig så många gånger förr, men detta var den sista gången det säger jag DIG!!!

M!!! Blinkning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0