Fredag och äntligen helg!!!

image127

Tror att det här har varit den längsta veckan någonsin, trots att jag bara jobbat fyra dagar...
Har haft tokmycket att göra och lägg därtill att det krånglat en del dessutom...
Men...
Nu är det i alla fall äntligen fredagkväll och helg!!! Skönt!!! Mycket glad

Imorgon vankas fotbollsavslutning!!! Fest
Det ska bli grymt kul att få träffa alla tjejerna igen!!!
Har ju inte träffat dem på två veckor!!!
Det blir en riktig skiva!!!
Det kan jag lova!!!
Emelie och jag planerar att börja tidigt!!! Cool
Så vi får väl se hur kvällen slutar... Ler

Gjorde en 37-minuters löprunda på ca 6 km efter jobbet...
Fan, jag behöver köpa nya skor... Det betyder ett rejält hål i plånboken skulle jag tro...Ledsen
Men om jag ska kunna träna ordentligt så behövs rejäla grejjer, så det får bli en investering!!!

Nu har jag tänt lite ljus, ätit grillad kyckling med  klyftpotatis, tzatziki och bröd... Riktigt gott!!!
Och bara myser i soffan till Idol...


Jag som undrade vad som skulle hända när DU kom hem...
Svaret lyder;
"Hej!
Allt väl?
Hade du de bra i solen?Ler
Kram"

DU skulle bara veta hur glad jag blir...
Jag önskar att det blir nån form av kontakt ikväll också... Blinkning

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0