Hemma tillbaka i verkligheten igen...

Och det med en rejäl smäll, skulle man kunna säga...
Helgen har varit kanon på alla sätt och vis!!! Fest (Bortsett från ett missöde då...)
Men i det stora hela var det GRYMT roligt!!!
Tusen tack, ALLA!!! Mycket glad Vi kommer GÄRNA tillbaka!!!

Fredagkvällen rasade på i ett satans tempo, vips så var klockan gå-på-krogen-dags!!!
Hamnade på Stadt... Efteråt gick några iväg på nattmatchen, men Evis och jag köpte mat och gick "hem"... Ler  Det var ju så satans kallt att vi nog skulle ha frysit ihjäl om vi gått på bandy...
Världens bästa Margot gjorde en utryckning där på morgonkvisten för att möta upp Mattias, allt gick bra... Vi kom hem välbehållna båda två!!!
Jag sov i min sovsäck på köksgolvet de där få stackars timmarnas sömn som det blev...

Lördag förmiddag öppnade Taxfreen strax före 10:00 och sen var det full fart hela dan!!! Mycket glad
Jag körde en operation fjäsk där på eftermiddan genom att röja undan efter gårdagen, diska och greja maten; köttfärssås och pasta!!! Allt bara för att visa Mattias att jag minsann är en BRA tjej!!! Alla åt utom just han...
De flesta gick på bandy den dan också... Utom Anders, Evis och jag... Vi stannade hemma och sjöng istället!!! Hahaha!!
NotKeep on walking that road and I'll follow
Keep on calling my name I'll be there
And if a mirror should break, it's easy to take
Deep down I know that you care
Well I'm not superstitious...Not

Vi gjorde ett litet försök till utgång på lördagen också...
Promenaden ner till Stadt tog oss typ 1 timma, för vi träffade ju på Hans...
Hans va en gullig liten katt som gjorde oss sällskap nästan hela vägen...
Som ni förstår så är den där promenaden ett enda stort garv bara... Tomas stoppade trafiken, för Hans kunde inte riktigt bestämma sig för på vilken sida av vägen han skulle gå... Helt galet var det!!! Mycket glad
Väl därnere så stod vi i kö i nästan en timma... När det äntligen blev vår tur så blev vi stoppade av vakterna som sa att det va fullt, vi skulle inte komma in på hela kvällen... Så Evis och jag tog en taxi hem tillbaka...

Blev ju lite konstit där för det hade tillkommit en person som JAG helst inte velat se där... Trodde ju att jag betydde NÅT för dig i alla fall Mattias, inte bara nåt slit och släng...!!!! Ledsen Vill inte att det ska sluta såhär... Du har väl kunnat sagt nåt då!!! Vet ju inte alls vad du tycker och tänker...
Fattar inte vad det är för fel på mig... Hur lyckas jag hela tiden???!!!
Vet inte om jag vågar säga till dig nu hur lessen och besviken jag är... För då om nån gång försvinner du väl helt å hållet... Jag vet att du inte lovat mig nånting, men jag tycker ändå att vi haft nåt speciellt... Men jag kanske bara är en bricka i ett spel för dig?!
TYCKER JU OM DIG HUR MYCKET SOM HELST!!! FÖR DU ÄR JU EN HELT FANTASTISK KILLE!!!

Om vi bortser från missödet så var det grymt kul!!!
Ni är underbara människor att umgås med!!! Ler


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0