Lite nöjd trots allt...

image163

För vi gjorde löptest på träningen idag...
Vi skulle springa 3 km på tid och jag brukar ju ligga på 6 min/km...
Idag mina vänner så gjorde jag 3 km på tiden; 16 min, 33 sek!!! Mycket glad
Ni må tro att jag är nöjd nu!!!
Så nöjd att jag stannade hos Anna efter träningen och fick lite smörgåstårta!!!
Tack och GRATTIS till dig gumman!!! Rött hjärta

I övrigt så är jag väl inte särskilt nöjd över min situation... Rätt så lessen och besviken faktiskt... Gråt
Åh, jag vill ju!!! Men jag får inte!!! Det gör mig galen snart tror jag...
Vill ju kolla varför det blev som det blev, men jag vågar inte...
Jag tror att DU försvinner helt ifrån mig då och det vill jag egentligen inte...
För under den här tiden har DU gjort mig så himla glad, bara av att skicka dina SMS...
De gånger vi har träffats har ju varit helt fantastiska, har i alla fall jag tyckt... Vet ju inte hur du känner...
Men jag trodde verkligen att jag betydde nåt för DIG, men DU var INTE schysst mot mig i helgen!!!

Jag skulle kunna göra vad som helst för DIG, Mattias!!!
Det här beskriver mina känslor för DIG rätt bra...

You light the skies, up above me
A star, so bright, you blind me
Don't close your eyes
Don't fade away, don't fade away


Yeah you and me, we can light up the sky
If you stay by my side
We can rule the world
 

If walls break down, I will comfort you
If angels cry, oh I'll be there for you
You've saved my soul
Don't leave me now, don't leave me now
 

All the stars are coming out tonight
They're lighting up the sky tonight
For you, for you

http://www.youtube.com/watch?v=KII1ruAfvsg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0