Mjölk...

image130

är en underskattad dryck!!!
Men jäklar vad gott det är till mat!!!
Har lagat fullkornsspaghetti med köttfärssås och vitkålssallad till det... MUMS!!!
Nu blir det lite kaffe och att slå sig ner i soffan (är rädd för att det ganska snart blir ryggläge också...) och invänta Grey's!!!

Har vilat från träning idag...
Blev ju ändå en löprunda på 1 TIMMA igår, så då kan jag vila med gott samvete idag... Ler 

Tänk va insnöad man kan bli då...
När man surfar runt på nätet...
Började använda Facebook igår och nu är det ju kört!!!
Jag har grymt svårt att slita mig! Det är lite krångligt så här i början, men tusan så roligt!!! Ler

Skickade iväg ett sms igår...
Var lite orolig för hur det skulle tas emot... Om det var populärt eller inte...
MEN JAG FICK SVAR DIREKT!!! Glad med tungan ute
Då är det väl inte helt kört för mig va...??!! Fundering
Vet att jag kommer ligga här ikväll också och knappt våga andas och bara vänta på att det ska dyka upp ett sms... Blinkning

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0