Skulle vilja...

image131
 
  • vara en älg - då är det i alla fall nån som jagar mig... Glad med tungan ute Hahahaha!!!

  • att livet vore lika enkelt som på film - han och hon möts av en händelse, de leker lite, de retas lite, de går på dejt... Ja ni vet själva hur det brukar vara... Sen slutar det alltid lyckligt med att de får varandra tillslut...

             Skulle vara nice om det var så i verkliga livet också!!! Blinkning


Har gjort en löprunda i snö/regnet...
Det blev typ en 6:a... Tog mig 36 min... Bra gjort av mig tycker jag, eller vad säger du Evis??! Blinkning

Imorron är det äntligen FREDAG igen!!!
Det suger ju lite i öltarmen också... Så det blir väl några sådana och sen lite bus på krogen... Ska bli kul!!! Fest
Sen är det ju LÖRDAG!!! Då är det ju match!!! HEJJA SVERIGE!!! Mycket glad

Ah, nu blir det lite slappa i soffan och se om det är nåt på tv...

Tjingeling!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0