Vilken skiva!!!

image128

Avslutningsfesten i lördags...
Herregud, vad kul det var!!! Fest
Tjejer!!! Ni är ju underbara!!!
TUSEN TACK TILL ER SOM JAG FICK PRESENT AV!!! Rött hjärta Ni vet själva vilka ni är... Ler

Fick pris som "Årets Ullis" också...
Ett pris som går till "någon som är ett föredöme både på och vid sidan av planen"...
MAN TACKAR, MAN TACKAR!!! SUPERKUL!!!
Som ni säkert förstått så blev det en rätt "blöt" tillställning så gårdagen blev till en pina!!! Illamående
Steg ur sängen 14:30...
Sussie och jag var på Aspendos och käkade pizza...
Sen blev det soffläge för hela slanten...
Det kostar att ligga på topp!!! Men det var det värt!!! Mycket glad

Nu måste jag utfärda en varning!!!
För åska och drivis...
FÖR ULLIS HAR ÄTIT FISK IDAG!!! Förvånad
Måste erkänna att det var gott också...!

Har sett bilder på DIG idag... Från festen som DU var på...
Jag är mållös...
Satan vad DU är vacker!!!
Tänk om jag fick vara med där... Jag skulle njuta av varje sekund!!!
Dessutom skulle jag vara GRYMT STOLT!!!
Röd ros

Tjingeling!!!


Kommentarer
Härdin

det var så lite så, ullis :)

2007-10-08 @ 18:47:54
Helen

halloj.. längesen jag var in här å läste men nu så fick jag massor att läsa.. härligt med lite utlands semester.. tänk om man kunde få det.. eller bara 24 timmar utan barn,.. det skulle förgylla min vardag massor... även om dom är det bästa jag har så behöver jag vara bara Helen ibland å inte en mamma.. nä du vi måste väl dra ihop nån fest med systrarna våra här nåt tag.. ha d gött
kram Helen

2007-10-08 @ 21:01:09
URL: http://helenw78.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0