Vit helg!!!

image143

Det är faktiskt sant!!! Mycket glad
Jag har bara druckit mineralvatten i helgen!!! Ler
Skönt att bara vila... Vila inför det som komma skall!!! Glad med tungan ute
För nästa helg blir INTE vit!!! Blinkning

Jag gjorde en långpromenad igår... Två timmar i blandad terräng, både skog och stad... Skönt!!!
Kvällen tillbringades med god mat och film i soffan... Mys!!!
Synd bara att DU inte var här med mig... Blinkning

Idag ska jag iväg på upptaktsträff inför fotbollssäsongen 2008!!! Fotboll
Det ska bli mycket, mycket spännande!!!

Annars har jag träffat på monstret längtan igen!!!
Ah, jag tror att det äter upp mig snart!!!
Men...
DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT FÅR IBLAND VÄNTA LÄNGE, MEN ALDRIG FÖR LÄNGE...!!!
Glad med tungan ute

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0