Beroende...

image115

Helt och hållet av min nya favoritlåt!!!
Kan bara inte vara utan den... Så fort jag har tillfälle så MÅSTE jag spela den!!!
Den gör mig så himla glad!!! Jag sjunger och dansar med mest hela tiden!!! Mycket glad

Har lirat match ikväll...
Ny position för dagen; vänsterback... Gick bra tycker jag!!!
Det hela slutade ju med vinst; 2-0!!!
Tre matcher kvar av den här säsongen nu...
Sen får vi se om Fotboll-skorna åker upp på hyllan eller vad som händer... Blinkning

Annars går jag mest omkring och väntar på att telefonen ska skramla till i ett sms... Glad med tungan ute

NotLove don't come so easily
This doesn't have to end in tragedy
I have you and you have me
We're one in a million
Why can't you see?
  

I'm waiting, waiting for nothing
You're leaving, leaving me hanging
When did your heart go missing?
When did your heart go missing?

La-la-la-la-la-la-la-la.....................Not
NI BARA MÅSTE HÖRA DEN!!!

Tjingeling for now!!!


Kommentarer
Anonym

Skriv vad låten heter då!

2007-09-14 @ 11:09:14
Ullis

Om du läst tidigare bloggen så finns d ju mä där... ;) Rooney-When did your heart go missing

2007-09-14 @ 11:41:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0