Hahahaha!!!

image117

Har gjort lite bus...
Skickade in en önskelåt till lokalradion...
Min önskan uppfylldes!!! Låten kom med idag!!! Mycket glad
Det var ju en alldeles speciell låt också...
DIN alarmsignal som jag vaknade till hos DIG då jag skulle upp och åka till jobbet!!!Glad med tungan ute  

Undrar om DU hörde...?!
Önskningen från Margot i Söderhamn... Blinkning

... Jag undrar om jag nå'nsin får

veta vad du tänker på

Kommer du att stanna kvar

eller lämna mig här utan svar...


Äntligen premiär för Grey's Anatomy ikväll!!! Som jag längtat!!! Dubbelavsnitt också!!! Härlit!!!Ler
Har gosat ner mig i soffan och bara njuter nu av underbar tv-underhållning...

Hörrni, bara 5 dagar kvar nu...!!!Sol

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0