Kallt!!!


På alla möjliga sätt och vis...
Jag var ju inte direkt överförtjust i att dra på mig matchstället = shorts & t-shirt, på förmiddan idag men vad gör det egentligen när vi vann???!!! Mycket glad
Bollnäs fick så de teg!!!  

BARA EN VECKA KVAR NU!!!
Till sol å värme!!! SolTjohoooooo!!!! Ska bli grymt skönt!!!

Helgen har som vanligt gått tokfort... Har varit hos mor & far hela tiden... MYYSIGT!!! Rött hjärta  


Undrar bara hur DU haft det??!

Varför blev det så här???!
Lite lessen blir jag allt, men vad kan jag göra då???! Besviken
Vem är DU egentligen...??!!


Sängdags nu och en ny arbetsvecka imorron...
Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0