M!


Om du bara visste hur glad jag blir när jag får höra ifrån dig!!! 
Men jag vågar inte berätta för dig... Inte än... Rädd att du försvinner igen då...
Och igår du...
Finner inga ord...
DU är så grymt läcker att det fan gör ont att se på dig...
Vill ju röra också!!!Blinkning
That's the way YOU make me feel...!


Spelade match själv igår också...Fotboll
Vi förlorade visserligen med 3-1, men jag gjorde vårt mål!!! Vänsterdojja!!! Grymt!!! Mycket glad
Efteråt blev det lite mat och öl med Evis och Sussie som tittade förbi en sväng... Krogen sen då, men fyyy vad dåligt det är i denna håla!!! Men det är så sant som det är sagt att man har inte roligare än man gör sig... Vi hade kul trots allt...!
Mår som man förtjänar idag också...

Nu blir det sängläge!!!
Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0