Men nu är det jävligt nära...

image70

Brukar min kära pappa säga, när han längtat länge efter något...
Det säger han säkert nu också, för imorron bär vi iväg mot sol, värme, bad, god mat & dryck och en veckas grymt skön semester!!!
07:50 lyfter vi mot Cypern och Ayia Napa!!! Jag, mamma och pappaRött hjärta!!!
Vi skulle ju haft Maddegumman med också så har det varit en riktig familjeresa...
  Blinkning
Tvättar och packar för fullt nu...
Måste hinna med att städa också...
Det blir ju mycket skönare att komma hem när det är rent och fint...!

Åh, jag kunde inte hålla mig igår kväll heller...Generad
Jag bara var tvungen att skicka iväg ett sms för att önska trevlig resa...
Tänkte att det får bära eller brista...
Jag fick inget svar...
Så jag tänkte att; Okej! Då får det väl vara så då... SYND!!! Ledsen
Men vad händer??!
Två timmar senare dyker det upp ett svar...
Hur trevligt som helst...!
Jag blir inte klok! Jag vet inte vad/hur jag skall göra...Fundering
Ligger lågt ett tag nu så får vi se vad som händer sen...
JAG VET ATT DET INTE KOMMER BLI DU & JAG PÅ DET VISET... MEN JAG VILL ABSOLUT INTE MISTA KONTAKTEN HELT OCH HÅLLET!!! DU GÖR MIG SÅÅ JÄKLA GLAD SERRU!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0