Snart...


 

image109vsimage110


... är 2007 års vecka 36 första arbetsdag till ända... Mindre än en timme kvar nu!!! Sköönt!! Känns tufft att gå över till vintertid igen, det är ju bara en halvtimme mer om dan men ändå...Ledsen

När jag kommer hem blir det nog lite tvätta, en löprunda och senare ska jag hem till AIK-Rosa för att se på fotbollsderby; Hammarby-AIK... Det blir mysigt!!!

Tjingeling!!!



Jag är lessen...
Jag sviker nu när jag säger att det blev ingen löprunda idag...Fundering
Men för tusan!!! Det regnade ju!!!
Men derbyt blev av!!!
Mycket, mycket trevligt sällskap! God öl, goda chips o s v... En toppenmåndag helt enkelt!!! Ler
Som grädde på moset så fick jag ett alldeles speciellt sms också...;
Piggare ida? Blinkning
Kram

Det gör inte ont...
TACK!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0