Sovmorgon...

image111

... hade jag imorse, helt ofrivilligt ska jag säga! Ledsen
Vaknade före klockan och kände mig rätt pigg... Tänkte att; Äh, jag drar mig lite till...
När den sen ringde 07:00 så stängde jag av den helt istället för att snooza, jag trodde ju att det var helt lugnt...
Hmmm... Pyttsan, nästa gång jag tittade på klockan var den 07:47!!!! Fan, jag börjar ju jobba 08:00!!! Förvirrad Som tur är har jag ju flextid!!! PUH!!!

Nåväl, den här dan gick ju ändå tillslut... Redan torsdag igen imorron... Härligt!!!
Full fart mot helgen!!! Ler

Har gjort ett träningspass... Fotboll på schemat idag! Härligt!!!
Nu har jag precis fixat matlådor för resten av veckan... Duktig jag är va?! Ler
Sen är det väl lika bra att hoppa i säng snart, så jag är någorlunda pigg imorron...
Jippie, får ju massage imorgon bitti också!!!

Tjingeling!!!

I'm lying alone with my head on the phone
THINKING OF YOU TIL IT HURTS....................................


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0