Uddamålsförlust...


Grymt besviken... Gråt 
Säsongens sista match idag...
Laddad till max!!! Vi skulle ju bara ha med oss tre pinnar hem från Iggesund idag...
Vad händer?! Vi förlorar med 2-1... De gör sitt andra mål när det återstår ca 5 minuter av matchen, p g a att JAG inte får undan bollen riktigt... FY FAAAN va surt det känns!!!
Men... Livet går vidare ändå!!!



Stannade ju som bekant på en annan match på hemvägen...
Ååååh, jag vet inte vad jag ska göra... DU gör mig knäsvag!!!
OM DU VAR MIN... (vilket jag vet inte kommer hända...) Så skulle jag vara stoltare än en tupp!!! Ler

Hoppas att det går bra för DIG de här dagarna framöver nu...
Och framför allt... KÖR FÖRSIKTIGT!!!
Kommer tänka på DIG när jag ligger i min solstol!!! Blinkning
Bara 2 dagar kvar nu!!!

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0