Uppladdning!!!


Som började redan igår egentligen...
Spenderbyxorna var på... Klämde mig;
  • Ett par nya skor...
  • Leggings inför dagens Sverigesupportrande... Fotboll
  • Och sist men dock inte minst... Nya underkläder... Både till vardags å till fint!!! (Sexigt blev kommentaren på beskrivningen av de fina,hoppas jag snart får visa dem för DIG åxå...)Blinkning

Fredagsmiddagen bestod av wokade nudlar med kyckling och grönsaker... MUMS!!! Synd bara att inte DU var här och gjorde mig sällskap...
Men jag fick ju höra ifrån dig i alla fall... Blinkning


I morse vaknade jag av mig själv vid 8-tiden...
Drog mig lite...
Jag älskar lördagsmorgnar då man vaknar och är pigg!!!
Har diskat och gjort iordning frukost, som för övrigt är det bästa som finns...
På menyn idag står;

  • Fil med banan & flingor
  • Ägg & kaviar
  • Rostad grovmacka med leverpastej, GURKA & ost...
  • Juice
  • & till sist kaffe m mjölk

En perfekt uppladdning inför matchen kl 12:00!!! Mycket glad
Och efter matchen mina vänner, då är det FEST!!! Fest
Öl, fotboll, Sverigetröja, EN SPELKLAR MARCUS ALLBÄCK och storbilds-TV... Kan ALDRIG gå fel!!!

Å DU!!!
Jag lovar ett mål...!!! Blinkning


Tjingeling!!!


10:46
Besviken...Ledsen
Matchen inställd p g a vattensjuk plan...
Skitväder!!! Jättearg
Jag som är så himla laddad!!!
Måste göra en löprunda istället...
Sen får jag öppna en öl!!! Glad med tungan ute


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0