Back in business...

Och har redan gjort en dag på jobbet...
Alltså, det är sjukt vad tiden går!!! Och ännu fortare rasar den på när man är ledig...!!! Ledsen

Har i alla fall haft några toppendagar i Sälen!!!
Fint väder, god mat och kall öl... Vad mer kan man begära...???!!! Glad med tungan ute
På torsdagskvällen bestämde vi oss för att gå på styrdans på Högfjällshotellet... BLACK JACK skulle ju spela!!! Och kvällens huvuduppgift var naturligtvis att kolla om Tommy satt där bakom trummorna...???!!!
Han gjorde ju INTE det...
Men vi får väl se om det blir nån uppföljare på filmen, så kanske man är med där i rutan...!!! Blinkning
I övrigt var det ingen höjdare, taskig publik... Ledsen

På fredagen drog vi ut på en långpromenad... Dryga timmen blev det, nästan 1,5 enkel resa!!!
Men det var det värt, strålande solsken och fantastisk underhållning!!!
TVÅ BACKAR LÄSK på scen!!! SUCCÉ som vanligt!!! Mycket glad
Jag ser verkligen fram emot nästa framträdande!!!
Köpte mig en T-shirt också, och såg till att jag fick autografer!!! Glad med tungan ute  Nu är ni allt bra avis va???!!! Jag är tuffast nu!!!
Tilläggas bör att jag inte längre är ett anonymt fan heller... Hahahah!!! Jag är igenkänd!!! Det är väl allt bra konstigt...???!!! Blinkning 

På lördagen byggde vi oss en hörnsoffa av snö i solen, där vi låg och jäste hela dagen...
Grillade korv och drack öl...!!! MARGOT'S BAR Å GRILL finns numer på Högfjället i Sälen... Glad med tungan ute Besök den om ni kommer dit!!! Cool

Söndag igår och dags för hemfärd...
Men solen sken från en klarblå himmel helt utan moln så vi beslutade oss för att stanna kvar lite längre... Vi städa ur oss ur stugan, packade bilen och sen drog vi upp på fjället i nåra timmar...
Röda som kräftor om nos och kind begav vi oss såsmåningom hemåt framåt eftermiddagen....
Jag kommer ALDRIG mer att åka till fjälls och vara borta mindre än en vecka i alla fall, det är då ett som är sant!!!
Tiden går alldeles för fort!!!
Bildbevis från helgens övningar kommer senare...!!! Mycket glad

Nu ska jag iväg och tvätta bilen, den är inte vacker nu...
Ska fira Nellie-gumman lite också, hon fyller 4 år idag!!!

Tja!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0