Bara såå jäkla nöjd!!!

Löptestet gick helt över förväntan!!! Skitbra helt enkelt!!!
Jag förbättrade min förra tid med hela 23 sekunder!!!!!!!!! Mycket glad
Sug på den ni!!!
Jag är toknöjd, superstolt och såå jäkla glad nu!!! Trodde inte att det skulle gå så bra!!! Det kändes verkligen inte så under själva löpningen heller... Men så var det!!! Glad med tungan ute
Vi körde på med lite fotboll också efteråt, i nästan 1 timme...
Efter det firade vi med fika!!! Malin hade gjort supergoda tårtor!!! Ler

Glömde ju berätta slutklämmen på drömmen i mitt förra inlägg...
Det var ju lite roligt så det kommer här istället Mycket glad;
Jag var lite besviken när vi skildes åt Henke och jag, för vi hade ju inte bytt telefonnummer...!!! Förvirrad
Men på morron efter så fick jag ett sms från honom...
Grejen var den; att jag INTE FICK UPP KNAPPLÅSET på telefonen så jag kunde inte läsa vad det stod!!! Fatta vilken panik!!! Förvånad
Då vaknade jag... Hahahahahaha!!!

Nu ska jag stryka min klänning...
Det vankas ju fest imorron!!! Fest
Sen blire sängen, ska upp tidigt imorron för jag ska gå till jobbet...
Direkt efter jobbet ska vi på After Work på O'Learys, sen hem och gulla till oss lite och sen kan den riktiga festen börja!!! Mycket glad

Det var allt för nu!!!
Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0