Fredag!!!

Äntligen helg och dessutom lön!!! Båda är efterlängtade!!!
Skönt!!! Hoppas att vädret håller i sig också!!! Sol
Har betalat mina räkningar...
Ska åka och byta till NYA sommardäck på bilen nu...
En löprunda ska det också bli!!!
Sen kan jag med gott samvete slå mig ner, äta nåt gott och njuta av helgen!!! Mycket glad

Jag velar hit och dit om den där festen också... Fundering
Det var ju helt självklart från början, inte ens vilda elefanter skulle kunna hålla mig därifrån!!!
Men nu vette fan...???!!!
Undrar varför DU vill att jag ska vara där egentligen...
Har ju några dagar till på mig att fundera...
UPP TILL BEVIS NU!!!


Kommentarer
Munin

Velar om festen....hmmm...jag trodde du skojade när du sa det häromdan... Har du blitt spritt språngande galen, eller??? Det är ju nu eller aldrig! Kööör!!!

2008-04-25 @ 19:55:38
Hugin

Näh, d ä sant!!! Ja tror helt ärligt att ja skiter i den... Va ska ja där å gö egentligen...???!!! Han skiter ju i mig... Fattar inte varför han bjöd mig öht...

2008-04-25 @ 23:04:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0