Hungrig...

Magen ylar och skriker... Verkligen ovanligt!!! Ler
Å andra sidan så har jag ju faktiskt varit i farten länge nu...
Slog upp ögonen redan 05:30 imorse och var dessutom pigg!!! Förvånad Det har väl aldrig hänt tidigare i världshistorien...!!!
Gjorde några tappra försök till att somna om, men insåg rätt snart att det inte skulle funka och dessutom skulle jag ju blivit toktrött om jag lyckats... Så jag klev upp, klädde på mig och strax efter 06:00 var jag ute på en morronpromenad som visade sig bli dryga timmen lång...!!! Ler Ni må tro att jag är grymt nöjd nu!!!

Åh, jag glömde berätta att jag blev tvungen att slänga mina gamla vapendragare - grusskorna efter matchen igår... Ledsen De hade liksom gjort sitt nu och inga grusmatcher eller träningar återstår den här säsongen!!!

Härligt, inte många minuter kvar till lunch nu!!! Snart maaaat!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0