I drömmarnas värld...

Ja ni...
Där kan allt hända verkar det som...!!! Glad med tungan ute
Det var inte en dålig en jag hade inatt inte...
Förstår inte varifrån jag får allt...???!!!
Hör här;
Jag och mina fotbollstjejer var i New York(!!!) på träningsläger...
Vi hade precis avslutat ett pass och stod i duschen...
När ingen mindre än HENKE LUNDQVIST kommer in...!!! Förvånad
Det slutade med att jag hånglade upp honom mot väggen där!!! Mycket glad
Skulle givetvis inte tacka nej om tillfället bjöds, men hallåååå???!!!
Hahahahahaha!!!

Nåja, tillbaka till verkligheten!!!
Har avklarat ännu en arbetsdag och sitter här och väntar på att min omelett ska bli klar...
Sen är det bara att invänta träning och det stora LÖPTESTET!!! Förvirrad
Blir mycket förvånad om jag får en bättre tid än förra gången...
Men som vanligt, ska jag i alla fall göra mitt bästa för att slå den tiden!!!

Tja!!!



Kommentarer
Tess

Hej tjejen! Ja fattar INTE hur du har gjort din sida så fin...satt en kväll på denna sopsida och pysslade men de gick fan i mig inte =(...

Ja tror vi sitter lite i samma båt nu...vågar ju inte säga bä...va e de för fel på alla killarna? Eller e de vi som vill för mycke...å ja vägrar hålla på så länge som du gjort!!! En stor eloge för att du orkar hålla ut =). Så inget besök inplanerat till Sthlm? KRAMMMMM

2008-04-10 @ 21:48:25
URL: http://tessisliv.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0