Jag visste det!!!

Att det skulle kännas bra bara jag kom iväg till träningen...!!! Blinkning
Trots snö och blåst så var det ännu en grymt rolig fotbollsträning ikväll...
Jag känner mig så jäkla nöjd nu!!!

Har tittat på favvoprogrammet på tv också nu...
Det slutade precis; Brothers & Sisters...
Såå nu återstår väl bara att hoppa isäng då!!!

Go'natt!!!

Jag tänker på DIG hela tiden!!! Funderar vad DU gör... Hur DU mår...
Jag är livrädd för att DU ska tycka att jag är efter DIG...
Vet inte vad jag ska göra...
Jag vet ju ändå vad DU sagt, men det är såå jäkla svårt att släppa taget!!!
Jag vill inte det heller!!!
Åååååh, jobbigt läge.....................


Kommentarer
Stina

taack, det gick bättre än förväntat faktiskt :)
kraaaaam :)

2008-04-09 @ 19:19:49
URL: http://egainthehouse.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0