Kortvecka...

Så här skulle det ju vara jämt!!! 2 dagar arbete och 5 dagar ledigt!!! Glad med tungan ute Härligt!!!
Och imorron eftermiddag bär det iväg mot sydligare breddgrader, jädrar vad det ska bli kul!!!
Det är HIT vi ska!!! Ler Ser mysigt ut va...???!!! Hoppas på kanonväder också!!!
På lördag ska vi göra Göteborg osäkert!!! Glad med tungan ute Vad som exakt händer, det får vi se... Kläder kommer medtagas för ALLA tillfällen!!! Blinkning

Eftersom jag inte fick deltaga i genrepet i Hudik ikväll, vilket också förklarar resultatet 8-0 i baken Blinkning, så drog jag iväg på en löprunda efter jobbet...
Det blev självmordsrundan, 5km på Hällmyra!!! Illamående Alltså, DEN ÄR INTE ROLIG!!!
28 minuter är väl inte illa...???!!! Fick en rygg att gå på sista kilometern, men jag orkade inte hänga på mer än en meter... Ler
Har varit till Bergvik och tittat på lite fotboll... DM för damer.. Och jag kan säga att det ser onekligen mycket bra ut för oss, för det där var inte bra... Förvirrad

Nu ska jag erkänna att jag sitter här och är bra nog nervös...
Jag ska bryta mitt löfte nu...
SKA ANMÄLA MIG TILL FESTEN!!! Generad
Tillfället varken kan eller får missas!!! Jag kommer ångra mig för resten av livet om jag inte åker!!!
TACK, EVA!!! Mycket glad
Det är ju faktiskt så att HAN har bjudit in mig av någon anledning och det får HAN stå för nu!!!
HAN vet hur jag känner och jag hoppas och tror inte heller att HAN är så taskig att HAN skulle göra mig lessen eller besviken på själva festen... Det är ju det som jag varit lite orolig för...
Jag har fortfarande inte hört ett smack ifrån HAN... Ledsen
Vi får väl se vad som händer efter att mina pengar trillat in på HANS konto...!!! Glad med tungan ute
ÖNSKA MIG LYCKA TILL!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0