Lägesrapport...

Jädrar vilken trevlig kväll det var igår!!! Mycket glad
Mycket folk...
Trevligt folk...
Mingla runt där och pratade med bra många...!!!
Och jag kan säga att det var inte sista gången som jag var på After Work heller, det måste nästan införas som fredagstradition!!! Ler

Nu är jag nyduschad...
Har varit på en 2 timmars fotbollsträning... Vi började kl 10:00!!! Tycker det är riktigt bra gjort av mig att vara med där, med tanke på allt dricka jag fick i mig igår!!! Mycket glad
Ska snygga till mig lite för det vankas fotboll... Söderhamn-Sandarne... Kan bli en riktigt bra match tror jag...!!!
Måste ta nåt att äta också, jag är tokhungrig nu... Frågan är bara vad det blir...???!!! Rullande ögon
Skulle vara grymt gott med en pizza eller nåt annat skräp, men jag ska stå emot och istället fortsätta med slanka linjen...!!!

Ikväll ska jag hämta hem yngsta syrran och åka hem till mor & far Rött hjärta  som kommer hem... ÄNTLIGEN!!!
Imorron blir det match i Gävle!!! KUL!!!

TUSEN TACK ALLA FÖR EN TOPPENKVÄLL IGÅR!!! Fest



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0