Lördag!!!

Sovmorgon!!!
Härligt väder ute!!! Sol
Jag ska alldeles strax ge mig ut på en långpromenad, jag som inte får spela nån match idag... Gråt

Sitter här och har precis ätit frukost... Under tiden har jag tittat på "Fullpackat"...
Jag undrar var han får allt ifrån, Robert Gustafsson...???!!!
Han är ju GRYM karln!!!
Jag skrattar så grannarna måste tro att jag är tokig!!! Mycket glad
"Sätt på dig peruken och sträck på ryggen när jag pratar med dig!!!"
Hahahahaha!!!

Var till Bergvik och tittade på lite fotboll igårkväll... Alltid lika trevligt!!!
Kusinen gjorde båda målen för Norrala!!! KUL!!! Ett tecken på att vi har det i släkten!!! Blinkning
Ikväll blir det i alla fall lugnt, jag orkar inte göra nånting...

Hörrni!!!
Det sitter en festinbjudan på mitt kylskåp...!!!
Glad med tungan ute



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0