Måndagkväll...

Jag väntar på att maten ska bli klar...
Potatismos och korv blir det ikväll...
Har snott ihop en vitkålssallad också!!!
Ni märker att jag sköter mig...!!! Blinkning
Ny vägning imorron...

Matchen igår är inte mycket att prata om...
Storstryk!!! Hela 8-2 i baken!!! Förvirrad
Vi trodde att vi skulle möta IFK Gävles div3-lag, men mötte deras bästa lag som spelar i div 1...!!! Förvånad
Vi fick oss en rejäl genomkörare och får väl tacka för en bra lektion i hur fotboll ska spelas... För de var verkligen bra, inget snack om den saken!!!
Nu väntar en ny träningsmatch imorron kväll... Mot Sandarne, på grus... Så det är bara till att ladda om och de ska få sota för gårdagens förlust!!! Jättearg
På onsdagkväll står Svenska Cupen på schemat... Vi möter Sunds IF på konstgräs i Sundsvall... Jag skulle också vilja vara med...!!! Gråt
Men...
Jag får väl vara hemma och packa inför fjällresan istället...!!! Mycket glad

Annars är det lugnt på fronten...
Intet nytt...
Blir tokig och får nåt allvarligt fel om jag inte får höra ifrån DIG snart...!!! Besviken
I need YOU...
I wanna kiss YOU all over...
And over again...
Til the night closes in...


IKVÄLL KLOCKAN 21:00 TÄNDER VI ETT LJUS I FÖNSTRET FÖR LILLA ENGLA OCH HENNES ANHÖRIGA... Röd ros


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0