Måndagkväll...

Och tro det eller ej, men jag är faktiskt mätt!!! Mycket glad
Har precis ätit en Skinkfrestelse med lite blandad sallad till... MYCKET GOTT!!! Och magert, vägning imorron ju!!! Blinkning
Tänkte göra en löprunda också, men jag spar den tills imorron kväll istället... Jag orkade inte nu, är ganska trött för jag har ju varit i farten länge!!! Det blir nog tidig kväller ikväll också och vem vet... Det kanske blir en tidig morronpromenad imorron igen då!!! Ler

ÅÅÅÅH, OM DU BARA KUNDE KOLLA IGENOM TELEFONEN DÅ!!! Arg
Eller du kanske har gjort det och bara skiter i mig...???!!!
VAD HÄNDE???!!! undrar jag i så fall... Fundering


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0