Nu är det gjort!!!

Shit alltså, vilken pärs!!!
Jag är toknervös... Förvirrad
Samtidigt som det ska bli skitkul!!!
Pengarna finns på hans konto senast 09:30 imorron!!! Förvånad
SPÄNNANDE!!! Bara 2½ vecka kvar!!! Glad med tungan ute


Glömde ju berätta om vägningen imorse...
-1,1 kg igen!!! Mycket glad Hade ju i och för sig +0,4 efter min Sälenresa, vilket också var väntat... Men totalt är det -1,9 på 4 veckor och det får jag allt vara nöjd med!!! Det ultimata är ju ett halvt kilo/vecka för att lättare behålla vikten sen...


Har en uppgörelse med mitt förflutna som jag ska ta tag i också...
Gjorde ett tappert försök tidigare ikväll, men det är som vanligt... JAG ska finnas tillhands ALLTID, annars får jag höra en massa skit... Men HAN valde att inte svara bara för att han har sällskap... Jag tycker fortfarande att det är skitdåligt och det står jag för!!! Nu får det vänta, det är inte jag som mår dåligt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0