Ny månad...

April... Solen skiner och fåglarna kvittrar!!! Men vad det är härligt nu!!! Sol
Och vad jag längtat efter att få blogga!!!
Det har ju hänt lite sen sist... Blinkning

Vi börjar med lördagen;
Spelade två matcher på Strömvallen, en förlust och en vinst... Matcherna får med berömt godkänt!!! Vårt nya spelsystem kommer att bli tokbra!!!
Jag deltog i båda matcherna, 40 minuter av andra halvlek i första matchen (förlust 3-2) och 40 minuter av första halvlek + 30 minuter av andra halvlek i den andra matchen (vinst 4-1)... Mycket speltid, DET GILLAR JAG!!! Mycket glad  Om jag får säga det själv (och det får jag ju...) så gick det dessutom bra för mig!!!
Och mina vänner, jag har haft Strömvallen helt för mig själv... Värmde upp ensam i halvtid på första matchen!!! Inte dåligt!!!
I bussen på väg hem gjorde vi oss klar för fest!!! Sminkning på busstoan gick ju bra det också!!! Ler
Vi kom hem vid 22:30, åkte till Nicklas och mötte upp gänget där... Lika trevligt som vanligt!!! Glad med tungan ute Men krogen sen har vi kunnat skippa... Det var inget vidare... Ledsen

Söndag;
Emelie ringde och undrade om jag ville hänga med ut och käka lite... Och inte säger ju jag nej till mat... Det blev en Oxfilépizza på Aspendos... Smaka på den ni!!! Glad med tungan ute Grymt gott!!! Men det var den sista pizzan på ett tag... Nu blir det av en alldeles särskild anledning (vilken jag kommer till senare) hårdkörning med Viktväktarmat ett tag framöver... Blinkning
Efter maten åkte vi till Norrala och tittade på lite fotboll i Gruscupen där!!! Mycket trevligt!!! Härlig tid framöver nu när man kan åka runt lite överallt och se på fotboll... Finns ju ett och annat hallon på de olika planerna, dessutom är det ju alltid trevligt att träffa folk också!!! Ler

Måndag;
Jobbade som vanligt... Hade värsta grymma överraskningen i brevlådan när jag kom hem...!!! Glad med tungan ute
En inbjudan till en alldeles speciell fest framöver här!!! Den festen som jag faktiskt inte trodde att jag skulle få gå på... Jag kommer INTE tacka nej!!! INGET kan hålla mig därifrån!!! Blinkning 
Det är därför jag kommer köra stenhårt nu så att jag blir snygg!!! Vänta bara och se...!!! Blinkning
Måste skicka ett sms idag och tacka för inbjudan!!! Glad med tungan ute
Jäklar vad det ska bli kul!!! Jag längtar!!! Mycket glad

Brukar ni titta på Häxdansen?!
Jag gör det... Den serien är faktiskt riktigt kul!!! Det skulle kunna vara vi i Mohed...!!!
En häxkalender skulle kanske kunna vara nåt för oss också...???!!! (Åtminstone för några av oss...) Blinkning

Idag har jag pratat med Thailand också...
Det var riktigt varmt där... 40 grader... Puh!!! Jobbigt!!! Glad med tungan ute
Jag skulle verkligen behövt vara med där...
Var till doktorn och visade upp mina eksem... Han sa direkt att jag hade "Guttat Psoriasis"... Vad nu det är...???!!! Ska forska i det senare... Sol och salta bad är ju bra för vanlig Psoriasis så...
Jag fick i alla fall en remiss till en hudläkare, så får vi se vad som händer sen...
Jag är inte vacker nu och det kliar ju så förbannat!!! Ledsen

Nu laddas för träning!!!
Veckans fyspass är på G!!! Mycket glad

Tja!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0