Onsdag...

Ännu en halv vecka har passerat... Det är full fart mot helgen igen!!! Ler
Jag som trodde att det var vår på gång, har fått skottat snö idag!!! Måste ju röja upp hemma hos mor & far... Rött hjärta
Det här är ju inte klokt... Så här mycket snö har vi ju nästan inte haft på hela vintern!!!
Jag har faktiskt pratat med Thailändarna idag också... De har det skitmysigt!!! Såå jäkla gött!!! Ler 
Typ värmerekord är det där... Nån hade mätt upp med en termometer i solen och den visade på över 60 grader...!!!PUH!!!

Ikväll har jag bara slappat framför tv:n... (Torn på TV4, riktigt bra serie som började idag) Laddar inför löptestet imorron!!! Glad med tungan ute
Jag har lagat jättegod mat; Pasta med Kycklingsås... Ett nytt recept, åtminstone i den här varianten... Ska egentligen vara en gratäng, men det funkade alldeles utmärkt som pastasås också!!! Mycket glad
Hoppas DU blev lite nyfiken i alla fall...!!!
Jag sköter mig exemplariskt med maten, så nu borde det visa lite resultat snart!!! Blinkning
Disken är undanröjd också nu och jag väntar bara på att sista tvätten ska bli klar...
En insmorning nu bara så blir det sängläge för mig också sen...

Go'natt!!! Sovande halvmåne

Jag har haft rätt mycket mera kontakt ikväll också...!!! Blinkning
DU är ju bara för rar!!! Rött hjärta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0