Så var det lördag då!!!

Solen skiner och fåglarna kvittrar idag också!!! Sol
Det går ju inte att förneka att allt faktiskt blir lite lättare när det är fint väder!!!
Bytte till sommardäck igår, åh vad det var skönt att slippa ljudet från dubbarna!!!
Gjorde min utlovade löprunda också, 2 varv i elljusspåret i Söderala - ingen lätt bana det vill jag lova, den börjar med en rejäl mördarbacke!!! Förvirrad
Det tog mig 27 minuter, vilket blir nåt att bita i resten av säsongen Glad med tungan ute
Måste säga att det är en rätt ok tid med tanke på att det är första gången i kuperad terräng, efter en lång vinter med löpning på släta backen bara... Jag är nöjd!!! Ler
Var med mamma och handlade lite också, så vi åt tacos efter löpningen... Såå gott och såå mysigt!!! Rött hjärta

Har ätit en härlig helgfrukost och tvättmaskinen går för fullt!!!
Disken är avklarad och nu ska jag sätta igång en storröjning... Det är verkligen tur att jag inte bor i nåt stort slott!!! Mycket glad
Sen blir det en dusch och efter det Hällåsen och en förhoppningsvis riktigt bra fotbollsmatch!!!
Måste krypa till korset också och höra om jag kanske får lite sällskap...!!! Glad med tungan ute
Om inte annat så får jag ju lite koll på läget... Ful får man vara men inte dum...!!! Blinkning

På återhörande!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0