Så...

Då är bilen fin då, invändigt i alla fall...!!! Mycket glad
Jag tar den utvändiga biten när jag kommer hem tillbaka... Den kommer ju bli skitig nu också!!! Ler
Ska ner i tvättstugan en sista gång nu och torka det sista... Det är ju "bara" träningskläder, men jag ska  ha dem med mig!!!
Har förberett allt jag ska ha med mig, men jag packar imorron bitti... Jag orkar inte nu... Sömnig
Bättre att jag kliver upp i tid imorron och fixar det sista, jag kommer ändå att riva upp det jag packat om jag gör klart nu...!!!
Jag öppnade faktiskt en öl när jag kom hem... Generad Tyckte att jag hade gjort rätt för en sån... Och jädrar vad god den var!!! Det verkar lovande inför helgen!!! Glad med tungan ute

Näh, nu ska jag krypa ner!!!
Jag hör av mig imorron innan jag åker...!!! Ler
Go'natt!!! Sovande halvmåne

SÅÅÅÅ....
DU SKA INTE MED DÅ...???!!!
Blinkning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0