Sådär ja!!!

Disken avklarad...
Dammsugning klart... (det räcker så idag)
Maten på spisen...
Och tvätten sköter sig själv nästan...
Det känns bra nu!!! Ler

Har tittat på Lilla Sportspegeln...
En av alla mina favoriter - HENKE LUNDQVIST - var med...!!! Glad med tungan ute
Shit, vilken grymt läcker träningsanläggning de hade 45 minuter utanför New York!!! Eller vad sägs om bland annat; ångbastu i klubbfärgerna, två bubbelpooler - en varm och en kall, stort gym, jättestort duschrum och toaletter (med tandborstförvaring!!!) samt en as-snygg lounge med kök, plattv, skinnfåtöljer... Ja, ni hör själva!!!
Såå grymt!!! Glad med tungan ute
Bara deras omklädningsrum (med takspotar och heltäckningsmatta) var större än hela byggnaden nere vid vår plan i Mohed...!!! Då bör tilläggas att den byggnaden innefattar; två omklädningsrum med vardera två duschar samt ett lite mindre rum för domarna, två förråd samt en kiosk... Förvånad 
Ni fattar skillnaden va...???!!! Ler
När jag blir miljonär ska jag fixa detta också till oss i Mohed, samtidigt som jag grejar konstgräsplanen...!!! Blinkning
Vår ångbastu ska gå i våra klubbfärger också...!!!

Nu ska jag äta tomatsoppa med fetaost och rostat bröd!!! MUMS!!!
Sen blir det Häxdansen på tv!!!

Jag måste bara få säga; FY SJUTTON VAD DU ÄR LÄCKER!!! Blinkning

Tja!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0