Seger!!!

Blev det i kvällens match, 4-0!!! Mycket glad 
Ingen höjdarmatch enligt mitt tycke, men det är ju riktigt bra att vinna med 4-0!!!
Och för egen del är det liite trögt för tillfället... Vill så jäkla mycket, men det skiter sig lätt... Ledsen
Men det är bara att knyta näven i fickan och köra på... Förr eller senare så lossnar det!!! Jag hoppas på förr!!!
Ska minsann visa mitt rätta jag nåt tag!!! Glad med tungan ute
Det är bara att önska tjejerna LYCKA TILL i Svenska Cupen imorron!!!
Själv stannar jag hemma med tvätt och packning inför den stundande fjälltrippen på torsdag!!! Blinkning
Det ska bli riktigt skönt!!! Hoppas på kanonväder med massor av sol!!! Sol

Nu stundar Brother & Sisters på Kanal5 och sen sängdags!!!

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0