Snart är det lördag igen...!!!

Full fart mot helgen!!! Redan fredag imorron igen... Sköönt!!! Mycket glad
Jag hoppas verkligen på fint väder i helgen, men det är säkert att begära för mycket...
Skulle behöva lite sol och fräknar på mitt bleka vinteransikte...

Sitter här och väntar på träning igen...
Fan, vad det är tråkigt att vänta!!!
Det skulle vara mycket bättre att köra på direkt efter jobbet, men det funkade ju inte tyvärr... Ledsen  Synd!!!
Det blir ju så sent nu innan jag kommer i säng, särskilt om träningen varar i två timmar vilket är planerat idag...
Kommer vara dödstrött imorron igen...
Känner mig faktiskt lite piggare idag... Det är ju bra i alla fall!!!
Jag är fortfarande trött, men inte lika som igår...

Har ett litet dilemma...;
SÄLEN eller INTE SÄLEN, det är den stora frågan...???!!!
Jag tar och funderar på den ett tag!!! Fundering
Det vore ju inte helt fel... Och jag har ju länge suktat efter att få åka... Men, den som lever får se!!!


Nu ska jag packa väskan och sticka snart!!!
Hörs!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0